9 січня відбулися педагогічні читання
09.01.2024 у нашому навчальному закладі пройшли педагогічні читання. Педагогічні читання – є неодмінною частиною методичної роботи. Такі заходи дозволяють просувати інноваційні ідеї в педагогіці, обговорювати актуальні проблеми освіти, сприяти розвитку професіоналізму педагогів, дозволяють забезпечувати високий професійний рівень. Тема цьогорічних педагогічних читань: «Створення освітнього середовища через призму інновацій».
Предметом обговорення було впровадження передового досвіду викладачів та майстрів виробничого навчання в освітній процес та внесення своєї частки досвіду у реалізацію методичної проблеми ліцею.
Перед тим, як заслухати своїх колег, перешли до анкетування.
Із доповідями виступили:
- Дударєва В. В. «Методи навчання. Доцільність вибору методу навчання на уроці теоретичного навчання», викладач хімії та біології і екології.
- Вороніна В. В.: «Сучасні інструменти педагога - дієвий спосіб мотивувати здобувачів до навчання та підвищити його результативність», викладач спецдисциплін.
- Агапонова Л. О. «Міжпредметні зв’язки як засіб підвищення ефективності навчання фізики», викладач фізики і астрономії.
- Климчук В. О. «Використання інноваційних технологій на уроках в/н», майстер виробничого навчання.
- Прилуцька Н. П. «Використання інноваційних технологій на уроках спецдисциплін, як засіб підвищення ефективності навчального процесу», викладач спецдисциплін.
- Пшеничка-Дрох О. О. «Особливості ведення сайту бібліотеки, сторінки «Бібліотека» на сайті КЗО «Першотравенський гірничий ліцей» ДОР», бібліотекар.
Впровадження в освіту ІКТ сприяє підвищенню її якості, а також удосконаленню організації освітнього закладу. ІКТ дозволяють розробляти і застосовуват й принципово нові засоби інформаційної взаємодії між здобувачами. Вони дозволяють оптимізувати працю педагога, щоб навчальний процес став більш ефективним. Інформаційні технології покликані розвантажити педагога й допомогти йому зосередитися на індивідуальній і творчій роботі та намагатися активізувати роботу самих слабких і пасивних здобувачів освіти.
Сучасний педагог просто зобов'язаний уміти працювати із сучасними засобами навчання хоча б заради того, щоб забезпечити одне з найголовніших прав - право на якісну освіту.