Гуртожиток
Гуртожиток знаходиться на території Першотравенського гірничого ліцею за адресою: м.Першотравенськ, вул.Шахтарської Слави,16. Гуртожиток займає третій поверх пятиповерхового будинку.
На даний момент кількість кімнат для проживання складає 21. В кожній кімнаті мешкає по 3 учні.
Розміщення учнів у гуртожитку здійснюється згідно з Положенням про учнівський гуртожиток, що розробляється та затверджується навчальним закладом спільно з профспілковим комітетом у відповідності з Типовим положенням із додержанням встановлених санітарних норм. Місце проживання надається на період навчання.
На підставі рішення про надання місця в гуртожитку власник навчального закладу укладає угоду із учнем на проживання у гуртожитку на період навчання.
Вселення в учнівський гуртожиток учнів здійснюється комендантом. Мешканець повинен бути ознайомлений з правилами внутрішнього розпорядку гуртожитку.
Виховна робота в гуртожитку ведеться згідно річного плану, який складає вихователь гуртожитку. План виховної роботи включає наступні напрямки: організаційне, правове, громадське, морально-етичне, художньо-естетичне, трудове, санітарно-гігієнічне виховання та заходи з безпеки життєдіяльності.
Організація виховної роботи гуртожитку |
|||
|
Вибори учнівського самоврядування гуртожитку, затвердження планів роботи |
Вересень |
Заст.. дир. з НВР, вихователь гуртожитку |
|
Проведення зборів Ради УС гуртожитку |
Протягом року |
Адміністрація, Рада УС гуртожитку |
|
Проведення зборів мешканців гуртожитку з питань підтримання порядку у кімнатах, чергування, гігієни та санітарії, дисципліни та поведінки тощо. |
Протягом року |
Заст.. дир. з НВР, вихователь гуртожитку, комендант, Радник УС |
|
Проведення конкурсу на кращу кімнату гуртожитку |
грудень, червень |
Заст.. дир. з НВР, Рада УС гуртожитку, вихователь
|
|
Проведення свят «Іменинники пори року» |
листопад, лютий, травень |
Заст.. дир. з НВР, Рада УС гуртожитку, вихователь
|
|
Організувати роботу секторів Ради УС гуртожитку |
Протягом року |
Заст.. дир. З НВР, комендант, вихователь |
|
Проведення спільних засідань з Піклувальною Радою |
Протягом року |
Заст.. дир. З НВР, Рада гуртожитку, вихователь |
В гуртожитку створена Рада УС з числа мешканців. Розподіл обов’язків відбувається за загальноліцейною схемою, тобто по секторах: навчально-пізнавальний, дисципліни і порядку, творчого розвитку, інформації, суспільно-корисної діяльності, спортивно-оздоровчий.
Рада гуртожитку має річний план роботи, який створений на підставі річного плану виховної роботи гуртожитку. Проводяться засідання Ради гуртожитку по вівторках ( перший та третій вівторок місяця).
В гуртожитку працює мережа Інтернет, кімната для відпочинку, кімната для самопідготовки, тенісний стіл та більярдний стіл.
Просвітницька інформація з теми «День Національної гвардії України»
Просвітницька інформація з теми10:56 27.03.2024
21 березня відзначаємо «Міжнародний день людини з синдромом Дауна»
21 березня відзначаємо «Міжнародний день людини з синдромом Дауна»14:49 21.03.2024
В гуртожитку відзначили День добровольця
14 березня відзначаємо День українського добровольця14:26 15.03.2024
Просвітницька інформація до «Дня Кримського спротиву російській окупації»
Просвітницька інформація до15:22 27.02.2024
Виховний захід «Година романтики. Поезія закоханих сердець»
08:24 15.02.2024
Міжнародний день боротьби з використанням дітей-солдатів
12 лютого щорічно відзначається День червоної руки або Міжнародний день боротьби з використанням дітей-солдатів. Цей день відзначають з моменту набрання чинності (12 лютого 2002 р.) Факультативним протоколом до Конвенції про права дитини щодо участі дітей у збройних конфліктах від 25 травня 2000 року, який Україною було ратифіковано Законом № 1845-IV від 23 червня 2004 року.08:32 13.02.2024
Захід до «Дня пам'яті Героїв Крут».
29 січня в гуртожитку вихователем проведено захід до «Дня пам'яті Героїв Крут».10:42 30.01.2024
Бесіда з учнями гуртожитку щодо психологічного травматизму «Психологія травмуючи ситуацій»
25 січня практичним психологом ліцею проведено бесіду з учнями гуртожитку, щодо психологічного травматизму «Психологія травмуючи ситуацій». У бесіді з учнями розглядалося питання особливостей переживання людиною психічної травми внаслідок певної надзвичайної ситуації.10:53 26.01.2024