Веб - квест з елементами практичної діяльності під назвою "Кмітливий електрослюсар"
09.06.2022 року в групі № 21/20 відбувся веб - квест з елементами практичної діяльності під назвою "Кмітливий електрослюсар". Захід провели і підготували майстер виробничого навчання Альона НОСОВА і викладач спецдисциплін Надія ПРИЛУЦЬКА.
Web-квест – цілеспрямований пошук; ситуація з чіткими ролями всіх учасників; пошукова діяльність, спрямована по одному або декількох маршрутах, яка веде до певних цілей; проблемне завдання, для виконання якого використовуються інформаційні ресурси Інтернету.
Протягом другого курсу учні вивчали навчальні модулі ЕСП 4(3-4).1.1 «Роботи з високовольтними підземними електроустановками, електричними машинами гірничошахтного обладнання та контакторно-релейної апаратури» та ЕСП 4(3-4).1.2 «Роботи із засобами та системами автоматизації, засобами передавання інформації та зв’язку, системами моніторингу та диспетчерського керування технологічними процесами», які охоплюють дуже широкий та важливий перелік питань з професії «Електрослюсар підземний», а навчальний матеріал є дуже об’ємним та важким для запам’ятовування. Тож виходячи з цього, для підвищення зацікавленості здобувачів освіти, високої якості їх підготовки, на основі вивченого матеріалу, побудований даний веб - квест.
Участь приймали 8 учнів групи: КОРОТЧЕНКОВ Максим, ПОПКО Дмитро, РУДНІК Дмитро, ГРИБ Денис, ВЕЛИЧКО Владислав, ПЕТРОВ Руслан, МІНКАІРОВ Данило та ЛЄБЄДЄВ Олексій.
Оцінювало конкурсні завдання почесне журі у складі: майстер виробничого навчання Лариса СЛОНЬОВА, заступник директора з навчально-виробничої роботи Валентина ПРОНЮШКІНА, заступник директора з виховної роботи Марина КОТЕЛЬВА, методист Тетяна РОМАНЮК.
Учасники виконували завдання у вигляді інтерактивної онлайн – вправи, яку розроблено за допомогою навчального сервісу https://learningapps.org/
Перша частина веб-квесту знаходилась на знайомій вже для нас освітній платформі Всеосвіта, а друга частина передбачала виконання здобувачами освіти практичних завдань, які вони отримали від членів журі у вигляді карток.
У просторі теоретичної частини веб - квесту за різними об'єктами були сховані вихід та підказки з ключами. Учасникам необхідно треба було знайти підказки і скласти кодове слово з 13-ти літер., з чим вони справились на відмінно.
Після проходження теоретичної частини перейшли до практичної. В електромонтажній майстерні № 1, лабораторії рудникової автоматики та гірничої електротехніки у електроапаратурі теж сховали літери. Учасники виконуючи практичні завдання, зібрали всі літери і склали кодове слово, яке складалося з 9-ти літер.
По закінченню, з двох отриманих слів склали вислів "ЕЛЕКТРОСЛЮСАР ПІДЗЕМНИЙ"
Не обійшлося і без конкурсу капітанів. Капітани команд проаналізували роботу своєї команди та висловили особисту думку щодо веб-квесту та важливість проведення таких заходів.
В кінці члени журі ставляли усні запитання учням для перевірки знань, отриманих на уроках виробничого навчання та під час проходження веб – квесту.
Веб-квест - це технологія орієнтована на учнів, занурених у процес навчання, яка розвиває їх критичне мислення.
Завдяки конструктивному підходу до навчання, учні не лише добирали і упорядковували інформацію, отриману з Інтернету, а також скеровували свою діяльність на поставлене перед ними завдання. Ця технологія, дозволяла працювати в групах, розвивати конкурентність і лідерські якості. Таким чином, веб-квест - це гра і навчання одночасно, як цікавий і перспективний вид діяльності, так і рольова гра.