A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Комунальний заклад освіти "Першотравенський гірничий ліцей" Дніпропетровської обласної ради"

Нестандартний урок або як навчання в ліцеї стає більш цікавішим.

Дата: 09.11.2022 11:36
Кількість переглядів: 108

    08.11.2022 року в групі № 31/20 відбувся бінарний урок з рудникової автоматики і виробничого навчання за фахом «Електрослюсар підземний. МПУ». Це був незвичайний урок, а урок теоретичного і практичного поєднання. Тому він і має назву - бінарний.

Захід провели і підготували майстер в/н Альона НОСОВА і викладач спецдисциплін, заступник директора з НВР Валентина ПРОНЮШКІНА.

Бінарний урок – це заняття, яке побудоване на тісних міжпредметних зв’язках, яке проводиться спільно двома педагогами відповідних дисциплін, або майстром в/н. В сучасному тлумаченні бінарний урок повинен бути побудований на активному використанні комп’ютерної техніки на заняттях із спецпредметів і виробничого навчання.

Протягом другого і на початку третього курсу учні на виробничому навчанні вивчали навчальний модуль ЕСП 4(3-4).2 «Виконання технічного обслуговування та поточного ремонту електричної й механічної частин шахтних підіймальних установок» та засвоювали предмет «Рудникова автоматика», який і зараз продовжують вивчати.

Завдання бінарного уроку: інтегрувати знання здобувачів освіти з раніше засвоєних тем для рішення однієї проблеми та  застосувати нові отримані знання на практиці.

Знання учнів формуються у комплексі, тоді як окреме вивчення предметів не дає цілісного уявлення, а лише у вигляді окремих фрагментів. Форма проведення бінарного уроку була захоплююча і нестандартна. Використання різних видів діяльності на уроці дало можливість учням підтримувати увагу на високому рівні, вести до осмислення і знаходження причинно-наслідкових зв'язків, до розвитку логіки, мислення, комунікативних здібностей. Бінарний урок також дав можливість самореалізовуватися у творчому процесі і викладачам.

 

Діти з цікавістю відповідали на уроці. Сам урок був ще і інтерактивним, тому  деякі завдання були в групах, працюючи в групах, вони заражаються інформацією та емоціями одне від одного, вони більше здатні впливати на думку одне одного. Такий формат вони практикують уже не вперше і це вже входить у смак.

  

На бінарному уроці поєднали предмет «Рудникова автоматика» з українською мовою. Учні складали синкан. Синкан – це різновид вірша, створеного про предмет (придумували слово-іменник, додавали три характеристики у формі слів прикметників та дієслова до цього ж предмету).

    

Для перевірки знань здобувачів освіти та необхідних їм для подальшої роботи майстер в/н запропонувала самостійно пройти тест на платформі https://www.classtime.com  за допомогою своїх  ґаджетів та разом на уроці виконали інтерактивну вправу в освітньому середовищі https://learningapps.org з використанням проектора та ноутбука.

 

Урок проходив як онлайн так і офлайн, тобто частина здобувачів були присутні в кабінеті, а інша частина дітей приєднувалися за допомогою Google Meet. Це сервіс, який зарекомендував себе в нашому закладі, як один з найкращих, де можна проводити високоякісні й безпечні відеозустрічі та дзвінки. Він доступний для всіх здобувачів і пристроїв.

Загалом такі нестандартні уроки діти завжди чекають, бо майстри в/н та викладачі на повну вмикають свою фантазію, використовуючи при цьому все більше і більше різних платформ та сервісів. Це чудовий спосіб зробити урок цікавішим, бо ж діти дуже люблять електронні пристрої, так будується пізнавальний інтерес до навчання. І при цьому педагоги самі вчаться.    На уроці застосували різні інноваційні методи освіти, таким чином  зробили процес захоплюючим, який приніс безліч позитивних емоцій. Такі уроки тримають учнів в тонусі та мотивують вчитися.

Більше фото



« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування: Оцініть наш сайт

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень