Методичні комісії
Основним змістом роботи методичних комісій є:
- впровадження та використання особистісно-орієнтованого навчання засобами інформаційно-комунікаційних технологій;
- оновлення змісту навчання і виховання, забезпечення взаємозв’язку загальноосвітньої і професійної підготовки учнів та слухачів, внесення відповідних коректив до поурочно -тематичних планів;
- вивчення і використання в навчальному процесі нових педагогічних і виробничих технологій, передового досвіду навчання та виховання, аналіз результатів цієї роботи;
- проведення роботи з комплексно-методичного забезпечення навчально-виробничого процесу засобами навчання, розробка методичних рекомендацій;
- створення необхідних засобів навчання: електронних підручників, довідників, електронних версій уроків тощо;
- аналіз стану і результатів навчально-виробничого та навчально-виховного процесів, якості знань, умінь і навичок учнів, рівня їх вихованості та професійної культури;
- розробка пропозицій та рекомендацій з поліпшення викладання окремих навчальних дисциплін;
- організація наставництва, надання допомоги молодим педагогічним працівникам у підготовці та проведенні уроків, позаурочних заходів;
- організація взаємовідвідування відкритих уроків та їх обговорення;
- організація та проведення конкурсів фахової майстерності, олімпіад з предметів та професій, предметних тижнів, семінарів-практикумів, позанавчальних виховних заходів тощо.
В роботі методичних комісій можуть застосовуватись різні нетрадиційні форми:
- круглі столи, діалоги, методичні консиліуми, тренінги тощо;
В ліцеї створені методичні комісії:
- методична комісія загальноосвітнього напрямку;
- методична комісія гірничого та загальнотехнічного профілю.