Місія та візія
Місія БІОЦ:
Бібліотека разом з педагогічним колективом створює належні умови для розвитку молоді, надає їм широкий спектр послуг на безоплатній основі для забезпечення змістовного та якісного навчання та дозвілля, а також розвиває творче, комфортне та безпечне середовище:
- інформаційно-методичне забезпечення усіх аспектів навчально-виховного процесу;
- розвиток потенціалу цифрової бібліотеки;
- допомога в опануванні інформаційними навичками для використання джерелами інформації;
- збір, збереження, систематизація джерел, а також збереження досягнень викладачів, майстрів в/н у колекції.
Візія БІОЦ:
- сприяння у становлені особистості, формування гуманістичного світогляду, патріотизму, зміцнення історичної пам’яті молоді;
- прогнозування потреб користувачів та модифікування форм та методів обслуговування;
- центр неформального спілкування, осередок культурного збагачення та місце проведення дозвілля;
- забезпечення комфортних умов для роботи в бібліотеці та надання оперативних, якісних та інформаційних послуг в навчальному закладі;
- поглиблення тісної співпраці з викладачами та майстрами виробничого навчання;
- медіатехнології, як шлях у майбутнє сучасних бібліотек.
ЦІННОСТІ
Місія бібліотеки полягає в тому, щоб надавати вільний доступ до інформації, книг та технологій.
БІБЛІОТЕКА ЛІЦЕЮ РЕАЛІЗУЄ ТАКІ ЗАВДАННЯ:
• Якнайповніше сприяти реалізації державної політики в галузі освіти.
• Інформаційне забезпечення освітнього процесу.
• Виховання інформаційної культури учнів, постійного їх прагнення до пошуку інформації, свідомого, осмисленого добору інформаційних джерел, формування навичок систематизації та особистісної оцінки інформації.
• Формувати вміння користуватися бібліотекою, її послугами, книгою, її довідковим апаратом; розвивати творчу думку, пізнавальні здібності та інтереси учнів, сприяти успішному засвоєнню ними навчальних програм.
• Сприяння вихованню гармонійної, морально досконалої особистості, свідомої свого громадянського обов'язку, відкритої для інтелектуального, духовного і творчого розвитку.
• Виховання вдумливого, грамотного читача з високим рівнем бібліографічної культури.
• Всебічне сприяння підвищенню фахової майстерності педагогів, озброєння їх знаннями сутності сучасних освітніх та виховних технологій; педагогізація батьківської громадськості шляхом популяризації педагогічної літератури та надання інформації про неї.
• Виховувати бережливе ставлення до підручників, проводити разом з педагогами роз’яснювальну роботу серед учнів та батьків про їх збереження, приймати участь у щорічному Всеукраїнському місячнику бібліотек.
• Створення комфортного бібліотечного середовища; реформування бібліотеки в таку, яка б включала як традиційні, так і сучасні носії інформації, мультимедійні технології тощо.
ФУНКЦІЇ БІБЛІОТЕКИ ЛІЦЕЮ
Освітня:
♦ Озброєння здобувачів освіти методами пізнання й аналізу теоретичних положень основ наук, навичками систематичної роботи з джерелами інформації.
♦ Формування в бібліотеці ліцею фонду літератури за основними галузями знань, який би якнайповніше задовольняв освітні потреби і запити учнів, забезпечував можливість їхньої ефективної індивідуальної освітньої та групової діяльності.
♦ Співпраця бібліотекаря ліцею з педагогічним колективом.
♦ Долучення бібліотеки до розв'язання ліцеєм прямих функцій навчання.
Соціальна:
♦ Допомогти учню у формуванні ціннісно-світоглядної орієнтації в час глибоких змін, що відбуваються в суспільстві; психологічної стійкості; уміння жити в гармонії з суспільством, природою, самим собою.
Інтелектуальна:
♦ Формування інтелектуального потенціалу, творчої, гуманістично-орієнтованої особистості, здатної реалізувати свої природні здібності й талант, вибудувати перспективу свого інтелектуального життя.
Самоосвітня:
♦ Сприяти пізнавальній діяльності - цілеспрямованій, систематичній, керованій самим учнем роботі, необхідної для вдосконалення його освітнього та інтелектуального рівня; стимулювати цей процес; надавати консультації щодо організації самоосвітньої діяльності.
♦ Якнайповніше забезпечити потреби здобувачів освіти в літературі, яка задовольняє їх пізнавальні інтереси.
Культурологічна:
♦ Поглиблення знань читачів з історії культури, культурного розвитку українського народу, нації, людства; виробляти вміння розуміти історію та культуру, традиції та цінності свого народу.
Виховна:
♦ Патріотичне виховання, формування високого рівня правової культури та законослухняності учнівської молоді, прищеплення поваги до прав і свобод людини і громадянина, Конституції, державних символів.
♦ Моральне виховання, що передбачає прищеплення й розвиток моральних почуттів, наслідування кращих моральних зразків своєї родини, українського народу, загальнолюдських моральних цінностей.
♦ Трудове виховання, метою якого є формування творчої, працелюбної особистості, умілого господаря.
♦ Екологічне виховання, що передбачає формування високого рівня екологічної культури особистості, яка усвідомлює себе частиною природи і наділена почуттям відповідальності за неї як за національне багатство.
♦ Фізичне виховання, метою якого є утвердження здорового способу життя, повноцінного фізичного розвитку особистості.
Інформаційна:
♦ Повноцінне інформаційне забезпечення навчально-виховного процесу; повноцінне методичне забезпечення навчально-виховного процесу; інформування батьківської громадськості; систематичне ознайомлення читачів з традиційними і нетрадиційними носіями Інформації; вивчення інформаційних потреб та запитів учнів, їх повноцінне задоволення, інформаційний сервіс бібліотеки ліцею.