A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Комунальний заклад освіти "Першотравенський гірничий ліцей" Дніпропетровської обласної ради"

Місія та візія

 

 

Місія БІОЦ:

Бібліотека разом з педагогічним колективом створює належні умови для розвитку молоді, надає їм широкий спектр послуг на безоплатній основі для забезпечення змістовного та якісного навчання та дозвілля, а також розвиває творче, комфортне та безпечне середовище:

 

  • інформаційно-методичне забезпечення усіх аспектів навчально-виховного процесу;
  • розвиток потенціалу цифрової бібліотеки;
  • допомога в опануванні інформаційними навичками для використання джерелами інформації;
  • збір, збереження, систематизація джерел, а також збереження досягнень викладачів, майстрів в/н у колекції.

 

Візія БІОЦ:

  • сприяння у становлені особистості, формування гуманістичного світогляду, патріотизму, зміцнення історичної пам’яті молоді;
  • прогнозування потреб користувачів та модифікування форм та методів обслуговування;
  • центр неформального спілкування, осередок культурного збагачення та місце проведення дозвілля;
  • забезпечення комфортних умов для роботи в бібліотеці та надання оперативних, якісних та інформаційних послуг в навчальному закладі;
  • поглиблення тісної співпраці з викладачами та майстрами виробничого навчання;
  • медіатехнології, як шлях у майбутнє сучасних бібліотек.

ЦІННОСТІ

Місія бібліотеки полягає в тому, щоб надавати вільний доступ до інформації, книг та технологій.

БІБЛІОТЕКА ЛІЦЕЮ РЕАЛІЗУЄ ТАКІ ЗАВДАННЯ:

• Якнайповніше сприяти реалізації державної політики в галузі освіти.

• Інформаційне забезпечення освітнього процесу.

• Виховання інформаційної культури учнів, постійного їх прагнення до пошуку інформації, свідомого,  осмисленого добору інформаційних джерел, формування навичок систематизації та особистісної оцінки інформації.

• Формувати вміння користуватися бібліотекою, її послугами, книгою, її довідковим апаратом; розвивати творчу думку, пізнавальні здібності та інтереси учнів, сприяти успішному засвоєнню ними навчальних програм.

• Сприяння вихованню гармонійної, морально досконалої особистості, свідомої свого громадянського обов'язку, відкритої для інтелектуального, духовного і творчого розвитку.

• Виховання  вдумливого, грамотного читача з високим рівнем бібліографічної культури.

• Всебічне сприяння підвищенню фахової майстерності педагогів, озброєння їх знаннями сутності сучасних освітніх та виховних технологій; педагогізація батьківської громадськості шляхом популяризації педагогічної літератури та надання інформації про неї.

     • Виховувати  бережливе  ставлення  до    підручників,  проводити разом  з педагогами  роз’яснювальну  роботу  серед  учнів  та  батьків  про  їх  збереження, приймати  участь  у  щорічному Всеукраїнському місячнику бібліотек.

• Створення комфортного бібліотечного середовища; реформування бібліотеки в таку, яка б включала як традиційні, так і сучасні носії інформації, мультимедійні технології тощо.

ФУНКЦІЇ  БІБЛІОТЕКИ ЛІЦЕЮ

Освітня:

 Озброєння здобувачів освіти методами пізнання й аналізу теоретичних положень основ наук, навичками систематичної роботи з джерелами інформації.

Формування в бібліотеці ліцею фонду літератури за основними галузями знань, який би якнайповніше задовольняв освітні потреби і запити учнів, забезпечував можливість їхньої ефективної індивідуальної освітньої та групової діяльності.

Співпраця  бібліотекаря  ліцею з педагогічним колективом.

Долучення  бібліотеки  до розв'язання ліцеєм прямих функцій навчання.

Соціальна:

Допомогти учню у формуванні ціннісно-світоглядної орієнтації в час глибоких змін, що відбуваються в суспільстві; психологічної стійкості; уміння жити в гармонії з суспільством, природою, самим собою.

Інтелектуальна:

Формування інтелектуального потенціалу, творчої, гуманістично-орієнтованої особистості, здатної реалізувати свої природні здібності й талант, вибудувати перспективу свого інтелектуального життя.

Самоосвітня:

Сприяти пізнавальній діяльності - цілеспрямованій, систематичній, керованій самим учнем роботі, необхідної для вдосконалення його освітнього та інтелектуального рівня; стимулювати цей процес; надавати консультації щодо організації самоосвітньої діяльності.

Якнайповніше забезпечити потреби здобувачів освіти в літературі, яка задовольняє їх пізнавальні інтереси.

Культурологічна:

Поглиблення знань читачів з історії культури, культурного розвитку українського народу, нації, людства; виробляти вміння розуміти історію та культуру, традиції та цінності свого народу.

Виховна:

Патріотичне виховання, формування високого рівня правової культури та законослухняності учнівської молоді, прищеплення поваги до прав і свобод людини і громадянина, Конституції, державних символів.

Моральне виховання, що передбачає прищеплення й розвиток моральних почуттів, наслідування кращих моральних зразків своєї родини, українського народу, загальнолюдських моральних цінностей.

Трудове виховання, метою якого є формування творчої, працелюбної особистості, умілого господаря.

Екологічне виховання, що передбачає формування високого рівня екологічної культури особистості, яка усвідомлює себе частиною природи і наділена почуттям відповідальності за неї  як  за національне багатство.

Фізичне виховання, метою якого є утвердження здорового способу життя, повноцінного фізичного розвитку особистості.

Інформаційна:

Повноцінне інформаційне забезпечення навчально-виховного процесу; повноцінне методичне забезпечення навчально-виховного процесу; інформування батьківської громадськості; систематичне ознайомлення читачів з традиційними і нетрадиційними носіями Інформації; вивчення інформаційних потреб та запитів учнів, їх повноцінне задоволення, інформаційний сервіс бібліотеки ліцею.

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування: Оцініть наш сайт

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень